Články podle štítků

20. 3. 2016

TBR list

Ahoj :) Zdravím po týdenní pauze se speciálním článkem :D Bude totiž aktualizovaný na základě budoucích nákupů/dárků. Aby se lépe hledal i po několika měsících, tak jej připnu pod tag Wishlist/TBR bude připnutý na horní liště :D. Nebudu zdržovat, ať už to máte brzo za sebou :D
P.S. Až si toto přečtete, tak zjístíte, jak velkou moc může mít na mne design obalu knihy :DD
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KNIHY V "TISKU"
Babička pozdravuje a omlouvá se (Fredrik Backman) - Další dárek od mamky (ale musíte uznat, že ty světlé barvy na obálce vás přímo vtahují do toho si ji přečíst :D)

Harry Potter (J. K. Rowling) - díly 1 - 6 (z toho 5. díl je v angličtině) - Patří to mezi takové ty literární "povinnosti/nutnosti", které si člověk musí přečíst, jinak se nemůže nazývat čtenářem :D

Jméno Větru a Strach Moudrého Muže (Patrick Rothfuss) - Konečně další tlusté knihy (vedle Písně ledu a ohně :D), na které se tenhle knižní lev může vrhnout :D A navíc mne zaujala recenze na ně na Booktube :D

Jsou světla, která nevidíme (Anthony Doerr) - Hlavně zapůsobila obálka :D A v té době, kdy jsem si ji vyhlédla, jsem chtěla zakusit i jiné typy žánrů, než které čtu :)

Komu zvoní hrana (Ernest Hemingway) - Klasika. Co k tomu dodávat... Leda to, že mu důvěrně říkám Ernest :))

Lakomec (Molière) - Půjčila jsem si ji spolu s Ernestem od babičky (která v mém věku četla ostošest :D)... No more comments needed.

Macbeth a Zkrocení zlé ženy (William Shakespeare) - Literární povinnost + jako prvák jsem chtěla mít co nejvíce doporučených knih ze seznamu na maturitní četbu (a od té dobu tu leží na mé milé TBR poličce :D)

Na Větrné hůrce (Emily Brontëová) - Klasika doporučená mou věrnou a čtivou kamarádkou Ginny (Tímto ji zdravím <3 a P. S. Na její doporučení jsem si půjčila Ernesta :D) :)

(Ne)obyčejný kluk (R. J. Palaciová) - Máme ji doma už dlouho (snad jedna z prvních knih, které si v naší rodinné sbírce pamatuji :D) a pořád tam leží a leží .... :D

Rudá Královna (Victoria Aveyard) - Booktube - pokud sledujete zahraniční Booktubery, víte, o čem mluvím :D

Řeky Londýna (Ben Aaronovitch) - U této knihy se náš vztah rozvíjel trochu komplikovaněji .... Asi přibližně před rokem u nás vyšla v češtině. Recenze na ni byly dobré, obálka vypadá taky dobře, cena není špatná .... prostě mnoho věcí, které by jste od knihy chtěli. Ale něco ve mne neustále šeptalo, abych počkala..... 
A jak vám asi neuniklo, pokračování této knihy (Měsíc nad Soho) bude vydáno 17. 3. (píšu několik dní v předstihu, takže už by měla být možnost zakoupit si ji :D)... A vypadá to na slibnou knihu, takže jsem si objednala nedávno Řeky Londýna, abych si mohla potom dokoupit (v případě, že se mi bude líbit styl psaní, příběh a tak dále :D) Měsíc nad Soho ....  #BookoholicProblems

Skleněný trůn a Půlnoční koruna (Sarah J. Maas) - Booktube + obaly + příběh + dlouhá série = smrtící kombinace :DD

Vyjímečná (Kristin Cashore) - Booktube + obálka + příběh :D "Sranda" je, že se dal koupit jen v několika pobočkách Dobrovského (a na jeden jediný výtisk jsem náhodou narazila při své návštěvě v Praze na Václaváku :D)... Jediné, co mne na této sérii mrzí je, že se pravděpodobně neplánuje vydání dalšího pokračování :(

Poslední kontinent (Terry Pratchett) - Tuhle knížku jsem dostala od mamky k svátku ... moc se těším, až si ji přečtu (hlavně kvůli stylu psaní, ale o tom víc až někdy v budoucnu :D)

Zaříkávač koní (Nicholas Evans) - Dárek od babičky k patnáctinám... Když jsem četla poprvé jméno autora, myslela jsem si, že je tam napsáno Nicholas Sparks :)) 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KNIHY NA ČTEČCE
.... protože si nemohu brát na výlety do zahraničí celou knihovnu ;)

Hostina pro vrány, část 2. (G. R. R. Martin) ... A další díly Písně ledu a ohně -  mezi jednotlivými polovinami si ale musím dávat pauzy v podobě desítek jiných knih, abych se vůbec dokopala k jedné jediné :DD

Nástroje Smrti - Město z kostí, Město z popela, Město ze skla, Město padlých andělů, Město ztracených duší a Město nebeského ohně (Cassandra Clare) - Po zhlédnutí Města kostí a zprávách o seriálu založeném na těchto knihách se na ni opravdu těším (ale nejdříve dočíst Píseň ledu a ohně)

Pýcha a Předsudek (Jane Austen) - Viděla jsem ve škole film (ale neúplný :/) a zaujal mne příběh :) + je to klasika :D

A to jsou veškeré knihy na mé TBR, které plánuji někdy v životě přečíst na 100% (mám na čtečce mnoho dalších knih, ale v anglické podobě a spoustu knížek, které bych chtěla poslat dál, na ty si počkejte :D)... 

Žádné komentáře:

Okomentovat